Uppdatera


Denna vecka har jag inte varit särskilt bra på att uppdatera! Imorgon väntar nämligen en tenta, usch usch...
Helgen har iaf varit toppen, vi har haft vinkväll båda kvällarna!

I fredags var vi 5 tjejer som drack lite vin och umgicks, vid tio tiden kom min älskling och hans vänner och då körde vi igång med lite spel! Kvällen var mycket trevlig och jag föredrar vin och spelkvällar framför utgång måste jag säga! :)  Ikväll ska jag plugga inför imorgon och imorgon återstår det att se vad som kommer på tentan! Nervöst...

Jag hoppas att ni har haft en bra helg, kommande vecka ska jag försöka att uppdatera mer! :)


Puss&Kärlek, som jag alltid brukade säga<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0