Nyårsafton & helgen!


Nyårsafton blev jätte lyckad! När jag kom fram till Jönköping så mötte Patrik mig på stationen, ve begav oss sedan till Ica för att handla det sista inför kvällen.. Sedan blev det en lugn stund i Patriks brors lägenhet.. Framåt fyra tiden så började vi göra oss iordning och efter det så gjorde jag och Patrik iordning välkomstdrinkarna.. Vid 18:00 började det droppa in lite människor, nya människor för mig :) Sedan blev det en förrätt minns inte exakt vad den hette nu, huvudrätten bestod av klyftpotatis/morötter, oxfilé och bearnaissås, kantarellsås, kantareller och en god sallad.. Till efterrätt fick vi en pannacotta med passionsfrukt.. Maten smakade riktigt bra och kvällen fortsatte sedan med en heldel tävlingar som Patriks bror Pelle hade ordnat! Kvällen var riktigt trevlig och lyckad och jag fick min puss vid tolvslaget av min älskling...

Vi åkte till Hultsfred på lördagen till Patriks föräldrar och där fortsatte helgen i samma riktning vilket innebär att hela helgen har varit bra! :)

Idag har jag åkt hem från Hultsfred och när jag kom hem åt jag lite tacos och sedan begav jag mig till gymmet med min syster! Kvällen avslutade jag med en film, en drama-thriller med Jake Gyllenhall :) 


Tyvärr har jag inte tagit några kort på nyårsafton! Jag är riktigt dålig på det just nu! Jag kanske ska börja använda min digitalkamera som bara ligger här hemma till ingen nytta!? 

Det var min helg! Jag hoppas att ni har haft en bra helg! Godnatt<3





  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0