Torsdag


Jag har varit jätte dålig igen på att uppdatera! Men nu har jag skaffat nytt bredband och än så länge har det fungerat jätte bra, så jag kanske är inne lite mer framöver! :)

Idag har jag vikarierat på Sörgården i Skärblacka vilket var jätte bra! :) Sedan har jag installerat modemet och lagat god mat :) mer än så har jag faktiskt inte gjort! ^^ ganska skönt att ta det lugnt en dag. Imorgon har jag föreläsning mellan 08:00 -10:00 och sedan ska jag plugga och efter det ska jag hem och städa! :) Jag hoppas att ni har haft en toppen dag! :)

Imorgon kanske jag ska till Mjölby på kvällen, ska bli trevligt! :) På lördag väntar tydligen fest!

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0